Wszystkie zakupione produkty w sklepie Lody24 objęte są dwunastomiesięczną gwarancją.
Podstawą do realizacji gwarancji jest dowód sprzedaży. Gwarancją objęte są jedynie wady fabryczne powstałe z winy producenta. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania, uszkodzeń mechanicznych lub z powodu niewłaściwej konserwacji urządzeń.
W przypadku ujawnienia wad produktów należy zgłosić usterkę w naszym dziale serwisu, lub przesłać do nas uszkodzony towar, który zostanie przez nas naprawiony. Zwroty możliwe są tylko od osób prywatnych z zastrzeżeniem, że produkt nie jest przeznaczony do prowadzenia działalności gospodarczej.
Wymieniany lub zwracany towar musi znajdować się w stanie niezmienionym oraz w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu. Towar nie może nosić śladów uszkodzenia, używania, zabrudzenia, zarysowania lub śladów innych uszkodzeń. Wymianie lub zwrotowi nie podlegają towary sprowadzane na indywidualne zamówienie Kupującego.
W każdym przypadku jeśli otrzymałeś nie ten model co zamawiałeś wymiana nastąpi na nasz koszt.
Klient zobowiązany jest do sprawdzenia towaru w momencie dostawy i w przypadku ujawnienia uszkodzeń do sporządzenia z kurierem protokołu szkody. W przeciwnym wypadku reklamacje nie będą uwzględniane, a ubezpieczyciel odmówi wypłaty odszkodowania za uszkodzenia w transporcie.